söndag 19 april 2009

Pocket och trix - andra paketet

Jag fick ju mitt andra Pocket & trix-paket i fredags :)

I det fanns novellsamlingen Samtal med en ängel med Nick Hornby som redaktör och I värsta fall - en överlevnadshandbok för alla situationer. Båda böckerna är nya för mig, så det ska bli roligt att läsa dem. Hornbys bok har jag fingrat på i pockethyllan, men aldrig fått med mig hem.

Massor av roligt trix fanns det också i paketet - ekologisk choklad, After Eight-kulor, tuggummi, en härlig ansiktsmask och dekorstenar i glas.

Tack min hemliga bokvän!

2 kommentarer:

  1. Så du är med i en sådan "byteshandel" eller vad man ska kalla det. En annan bloggvän brukar vara med men bara vid jul. Men det finns alltså folk som byter hela året runt? Berätta mer!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är den trevliga "En bok om dagen" som fixar en massa olika pocketbyten. Titta in på hennes hemsida så får du veta mer.

    http://enbokomdagen.blogspot.com/

    SvaraRadera