måndag 16 juli 2018

Den (som alltid en smula överoptimistiska) semesterläsningshögen

I fredags jobbade jag min sista dag innan drygt fyra veckors ledighet och imorgon åker vi norrut för familjens första gemensamma semestervecka, så det är hög tid att planera semesterläsningen. Högen är - som traditionen bjuder - en smula överoptimistisk, men här är den. På läsplattan finns, förutom ett rejäl samling e-böcker, också hela Storytels e-boksutbud om jag skulle bli sugen på något annat är det som finns i högen ...



2 kommentarer:

  1. Jag är väldigt tacksam för dina bokrecensioner som fått mig att upptäcka många nya författare. Just nu läser jag April, April - också från ett tips av dig. Mycket intressant och även rolig trots alla sorgligheter.
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så glad av dina fina ord, Ingrid! Så härligt att min lilla blogg kan inspirera någon annan. Kram!

      Radera