lördag 5 september 2020

Just nu i september

Kulturkollo har lagts ner som ni vet, men vissa saker vill vi inte sluta med. Därför kommer "just nu"-traditionen leva kvar och dyka upp på våra bloggar den första lördagen i månaden. Häng gärna på du också och berätta vad du läser, tittar på, lyssnar till och längtar efter!


Just nu läser jag Vägen till Äppelriket av Anna Fredriksson. Det är den fjärde och sista delen om Pensionat Pomona i Kivik och den utspelas precis vid den här tiden på hösten, så det känns väldigt passande.

Just nu tittar jag inte på något speciellt. Jag avslutade precis The Umbrella Academy (så bra!) och måste hitta en ny serie. Tipsa gärna!

Just nu lyssnar jag på när maken och sonen spelar Bloons TD6 i vardagsrummet. Jag är vare sig ljudbokslyssnare eller musiklyssnare i särskilt stor utsträckning.

Just nu längtar jag efter att träffa vänner som jag inte sett på länge.


Flera just nu-inlägg finns hos Anna, Carolina, Linda och Helena.


1 kommentar: