lördag 5 mars 2022

Just nu i mars 2022

Första lördagen i månaden betyder ett "just nu"-inlägg . Det är dags att kolla det kulturella nuläget med en liten enkät. Du hittar svar på frågorna också hos Och dagarna går,  Enligt O och Fiktiviteter. Svara gärna själv också!

Just nu läser jag "Den röda pojken" av Martin Engberg. På måndag ska vi bokcirkla om den.

Just nu tittar jag på "Inventing Anna" på Netflix. Jag både gillar serien och irriterar mig på den. Någon som har sett?

Just nu lyssnar jag på maken som tömmer diskmaskinen, kaffebryggaren som puttrar och barnen som småpratar. Lördagsförmiddagsljud.

Just nu längtar jag (fortfarande) efter ett lite lugnare tempo på jobbet. Ja, och Putin out såklart!


2 kommentarer:

  1. Lördagsförmiddagar är det bästa! Jag har sneglat på Inventing Anna men har fått för mig att det inte är något för mig. Oklart varför egentligen.

    SvaraRadera
  2. Inventing Anna är jag sugen på!

    SvaraRadera