lördag 20 april 2024

Månadssammanfattning mars 2024

Oj, vad tiden rusar. Vi har redan passerat mitten av april och jag har inte sammanfattat marsläsningen än. Men här är den - marsläsningen. Elva romaner och en novell.

Döden och pingvinen av Andrej Kurkov var månadens bok i läsutmaningen #färggladahyllvärmare2024 och Allt det vackra är inte förstört av Danielle Younge-Ullman var månadens #inslagnahyllvärmare2024

En studie i rött av Arthur Conan Doyle läste jag till min bokcirkel och novellen Påskkärringen av Selma Lagerlöf läste jag i #novellresan2024

Kvinna utan mask av Hanne-Vibeke Holst hör till #12books12friendschallenge och jag fick tipset av @ochdagarnagar - tack Anna! Jag tyckte mycket om den!

Och så läste jag lite annat smått och gott. Läsresan tog mig denna månad till Sverige, Danmark, USA, Kanada, England och Ukraina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar