måndag 14 februari 2011

Lite dolt bokbloggande

Med det förra inlägget har jag äntligen (!) bloggat klart alla böcker som jag läste under 2010. Nu ligger det ett par böcker från detta år i "lästa högen" som jag ska skriva om - vilken dag som helst ;)

Men den uppmärksamme har kanske sett att jag har ägnat mig åt lite annat bokbloggande. Eller så märks det inte alls. Men överst på denna bloggsida ligger nu två flikar och under flikarna finns länklistor till alla de böcker jag läst och bloggar från 2008 och framåt (kanske orkar jag någon gång ge mig på att länka upp alla böcker från 2007 och halva 2006 som finns på gamla bloggen).

Varför har jag nu lagt en massa tid på det här då?
Ja, det kan man verkligen fråga sig!

Jag är väl helt enkelt bara en riktig boknörd. Och jag älskar listor;)

1 kommentar:

  1. Jag gillar också listor! Tyvärr har jag ju kommit av mig i läsandet...

    SvaraRadera