måndag 6 maj 2013

Bokbyten FTW!




 




















I posten idag kom även boken Var blev du av Bernadette? (och lite te). Boken har jag bytt till mig av
Amy på Mitt liv i text och bild. Det är en Booked-bok och hon fick i sin tur Blodsmagi som också var en bok från Booked. Vi hade redan bestämt oss för att byta när det gick ut ett "upprop" på Fru Booked Facebooksida där de uppmuntrade byten så att fler skulle få del av böckerna.

Jag har också bytt med mina bloggambassadörskollegor. Bodil Malmstens bok Så gör jag åkte iväg till Boktjuven och tillbaka kom Mr. Alis äktenskapsbyrå av Farahd Zama.

En dublett av Christin Ljungqvists Fågelbarn fladdrade iväg till Marcusbiblioteket och tillbaka fick jag Då tänker jag på Sigrid av Elin Olofsson.

Bokbyten alltså - what's not to like ;)

Update: Precis när jag skulle publicera detta inlägg upptäckte jag att Amy hade startat en bokbytesgrupp på Facebook. Gå med i gruppen "Läs-Byt!" vettja!

7 kommentarer:

  1. Både Bernadette och Mr Ali är bra böcker - trevlig läsning!

    SvaraRadera
  2. jag har svårt att skiljas från mina böcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag också, men byter gärna bort dubletter. Så har jag blivit bättre på att skiljas från böcker som inte var något för mig, man som jag tror att någon annan kanske skulle uppskatta.

      Radera
  3. Aah, visst är det underbart med bokbyten! Önskad recension av den erotiska klassikern "Nekrofilen" av Wittkop kommer i eftermiddag ;) Vertigo förlag verkar ha en högst originell och spännande utgivningsprofil... Ha det fint i sommarsolen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!

      Ser fram emot att läsa mer om "Nekrofilen" ;)

      Radera
  4. Himla bra ide att annonsera på bloggen. Kan hända jag snor den.

    SvaraRadera