lördag 28 juni 2014

Mitt liv och jag

Den här boken fick jag som rec. ex av Bazar - tack!
Lucy blev dumpad av sin perfekte pojkvän och förlorade jobbet och sin fina lägenhet i ett slag. Hon har verkligen inte mycket som talar för henne. Hon blir kontaktad av sitt liv, som tycker att hon måste skärpa sig. Lucy är inte så värst intresserad, men hennes liv ger sig inte. Han flyttar helt enkelt in hos henne och följer med henne överallt. Dessutom har han den obehagliga vanan att avslöja alla de - enligt Lucy - små vita lögner som hon är expert på. Lucys liv gör det verkligen inte lätt för henne, men kanske är det just det hon behöver!

Cecelia Aherns Mitt liv och jag är en söt liten historia - stundom lite snurrig - men ändå trevlig sommarläsning. Jag har tidigare läst Där regnbågen slutar av samma författare.


Mitt liv & jag
Författare: Cecelia Ahern
Förlag: Bazar (2014)
ISBN: 9789170283949
Finns t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar