lördag 4 november 2023

Just nu i november

 

 

 Det är den första lördagen i månaden och innebär en "just nu"-enkät här på bloggen. Den är ett arv från forna Kulturkollo och alla som vill är välkomna att svara på frågorna på sin blogg eller Instagramkonto. Du hittar svar på frågorna också hos mina fd. Kulturkollo-kollegor Och dagarna gårFiktiviteter och Enligt O.

Just nu läser jag boken jag fick i födelsedagspresent - Min bokvärld av Kerstin Ekman.

Just nu lyssnar jag på min kollegas mans nya skiva - Telling lies av Svante Sjöblom.

Just nu tittar jag på Tore på Netflix. Har nästan bara hört lovord om serien, men jag lite svårt för den måste jag erkänna. Men jag ska ge den några avsnitt till.

Just nu längtar jag efter tjejhelg med mina barndomsvänner i mitten av november.

3 kommentarer:

  1. Tore har jag funderat på om jag kanske vill se. Jag avvaktar lite till då 🙂

    SvaraRadera
  2. Jag hörde faktiskt också om Tore men jag ser så lite på tv/netflix att det nog knappast blir av att jag ser den.

    SvaraRadera
  3. Härligt med tjejhelg! Jag har några gamla högstadievänner som jag träffar då och då. Så skönt att ha varandra!

    SvaraRadera