söndag 25 september 2011

Till min hemliga bokvän

Jag är med i pocketbytet Pocket & prassel 6.0 hos En bok om dagen. Ett stort tack till dig för att du återigen orkar fixa ett pocketbyte :)

Jag har fått veta vem jag ska skicka mitt paket till och klurar som bäst på vad jag ska stoppa i den gröna påsen.

Eftersom jag har lite dåligt med bloggtid de närmsta dagarna hänvisar jag min hemliga bokvän till lite länkar för att få tips:

- Tidigare svar på frågor i bokbyten finns här.
- De bokbyten jag varit med i och vad tidigare paket har innehållit kan man se här.
- Länkar till lästa böcker finns här - 2008, 2009, 2010
- Böcker jag har läst i år finns i en lista i högerspalten.
- Bokinlägg från min gamla blogg hittar du här.

I överkanten av bloggen finns två flikar med bloggade böcker. De är inte helt kompletta ännu, men nästan. De allra flesta böcker jag läser äger jag också.

Ser fram emot ett roligt pocketbyte igen :)

3 kommentarer:

  1. Hej hopp, här kommer ett litet livstecken från en hemlig bokvän. Tror jag har fått en glimt av vem du kan vara ;).

    SvaraRadera
  2. Jag är också med! Måste skriva ett tipsinlägg snarast :)

    SvaraRadera