onsdag 15 augusti 2012

Vilka tre?

Jag ska vara med i Pocketlovers "tre på tre"-utmaning och behöver lite hjälp.
Vilka tre böcker på ett tema ska jag välja?

Det är ju lätt att välja en trilogi. Jag skulle ju t.ex. kunna välja Murakami-serien jag håller på att läsa nu, men det är ju nästan lite fusk när jag redan läst två.

Eller de tre deckarna av Unni Lindell jag har i min hylla. Det skulle kunna kombineras med den nordiska läsutmaningen.

Jag är ju också nyfiken på de där "Fifty Shades"-böckerna som alla läser ...

Tacksam för lite tips och goda råd!

5 kommentarer:

  1. Jag har också kört fast lite och vet inte vilka tre på tre jag ska läsa. Överväger böcker från Afrika eller Sydamerika eftersom jag nästan aldrig läser böcker därifrån.

    SvaraRadera
  2. JAg funderar också:-) Kommer nog att kombinera med hyllvärmare.
    Fifty shades tillhör ju de där böckerna som jag aldrig kommer att läsa så de skulle jag inte välja;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hyllvärmare kan ju vara ett tema också - det hade jag inte tänkt på.

      Radera
  3. Fifty Shades tycker jag absolut att du ska läsa MEN ha skämskudden nära och tänk på att det inte är meningen att böckerna ska vara ngt litterärt storverk. ;-)
    Läs absolut på engelska.

    SvaraRadera