fredag 4 oktober 2013

Fem frågor, fem svar

Jag blev utmanad av Bloggbohemen för en tid sedan att svara på dessa fem frågor:

Vem inspirerade/uppmuntrade dig att börja blogga?
Jag började följa  *Malins bokblogg* och ett par andra bokbloggar som inte finns kvar. De verkade ha så roligt :)

Hur väljer du ämne att blogga om?
Att jag har en bokblogg är ju redan det ett val. Sedan bloggar jag om de böcker som jag har lust att läsa och som kommer i min väg.

Vad vet de flesta inte om dig?
Hmmm ... det folk inte vet kanske jag inte heller vill att de ska veta ;)

Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Väljer att tolka det som bloggstil och då är orden bred, personlig och lättsam.

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Jag har två ganska små barn och en man, så jag umgås så klar mycket med dem och gör familjevänliga saker. När barnen tillåter så läser jag så mycket jag kan. Jag tycker också om att pyssla och baka, men gör det inte så mycket nuförtiden.

Jag tror att utmaningen har varit igång ett tag, så jag utmanar ingen speciell. Den som vill får gärna ta vid. Lägg en kommentar här så kommer jag och läser!

3 kommentarer:

  1. Baka är kul! Man det blir så många kakor och jag kan inte äta dem alla ... Eller, kan och kan ... Bör inte äta dem alla ... :)

    SvaraRadera