torsdag 3 oktober 2013

Ja, men kvällarna då?


Bokmässan slutar ju inte bara för att själva mässhallen stänger utan det pågår en massa sker även på kvällstid. Nu är inte jag någon vidare partypingla så Park (det hetaste (?) utestället) fick klara sig utan mig. Jag var dock med på två mycket trevliga middagar.

På fredagen hade Forma Books bjudit alla Bloggambassadörer på sin förlagsmiddag. Där fanns också gott om författare och andra kända personer. Jag hälsade till exempel på Ernst Kirchsteiger och Maria Montazami. Hon och jag är ju båda från Västmanland och vi västmanländskor måste ju hålla ihop ;)

Kändisar i all ära, men kanske var den allra trevligaste middagen den med bokbloggsmaffian på lördagskvällen. Tapas, cava och massor av skratt gjorde den kvällen till en av de bästa sakerna på mässan!

2 kommentarer:

  1. Håller med om att det var umgänget med bokbloggsmaffian om var största nöjet med mässan! =) Det var superkul att träffas!

    SvaraRadera