fredag 25 maj 2012

Ska vi byta?

Idag är det den stora bokbytardagen och det anordnas bokbyten på många platser runt om i landet. Vi ska ha ett på mitt jobb till exempel.

Med en stor kraftansträngning lyckade jag rensa ut en hel del böcker ur min bokhylla som förhoppningvis får ett nytt hem idag. 

Hälften av dem åkte med till jobbet. De andra tänkte jag försöka mig på att byta bort här. Hoppas att någon av er nappar på ett bloggbokbyte!

Dessa böcker är de jag har att byta med (klicka på bilden så ser ni titel och författare bättre). Alla utom en är bättre begagnade. Gravidchock är en dublett, så den är helt ny. Två är inbundna, men för mig går det fint att byta med en pocket.









Vill du byta? Lägg en kommentar om vilken bok du vill byta till dig och vilken som du har att byta med. Först till kvarn osv.

OK, då kör vi ;)

3 kommentarer:

  1. Jag tog med böckerna till jobbets bokbyte efter helgen eftersom jag inte fick napp här. Men Gravidchock låg kvar på bordet på jobbet. Ska jag skicka den till dig?

    SvaraRadera
  2. Det får du jättegärna men vad kan jag skicka dig istället?! Du har säkert allt i bokväg!?

    SvaraRadera