onsdag 14 december 2016

Omläsning (lyssning) av God jul

Just nu pågår samtalet om boken God jul av Jonas Karlsson i gruppen Kulturkollo läser på FB. Har du läst den så är du varmt välkommen att vara med!

Jag har läst boken förut, men inför samtalet lyssnade jag på den. Den är inläst av författaren själv och det är väldigt bra lyssning. Ljudböcker är inte riktigt min grej egentligen, men nu har jag hoppat på en provprenumeration av Storytel och testar att lyssna lite. Även om den här inläsningen är superbra, så är det ändå svårt att lyssna - det är ganska burkigt ljud (eller är det min telefon/mina lurar?) och det går ju så långsamt! Och när man justerar upp hastigheten blir det lite Kalle Anka över det hela. Men det är kanske en vanesak.

Den här boken är i alla fall väl värd att lyssna på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar