måndag 15 oktober 2012

Bokbloggsträff

Vad gör man direkt efter att man har varit på en bokbloggsträff?
Går hem och bloggar om den förstås!

Det var första gången jag var på bokbloggsträff och jag var lite nervös faktiskt, Men det hade jag inte alls behövt vara - alla var så snälla så ;)
Det var roligt att få namn och ansikten på "bloggaliasen".  Lite mat, mycket bokprat och så ett bokbyte.

Det slog mig just att jag inte bytte bort något bok, men fick ändå med mig en hem. Det kanske inte egentligen var ok ... Jag kanske får tillfälle att kompensera vid nästa tillfälle ;)



















Tack Bokföring enligt Monika, Schitzo-Cookie, Boktycke, Spetsig, Julia dagbok och Unga böcker för en mysig träff!


Den här fick jag med mig hem.

11 kommentarer:

  1. Det var riktigt trevligt att få lite ansikten på bloggarna :) Det här måste vi ju göra om.

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt trevligt att få träffa dig. Kul att få se personen bakom bloggen också! Det är helt okej att få med en bok hem fast man inte tog med några till bokbytet. Jag gjorde så förra gången också :p

    SvaraRadera
  3. Kul att träffas =) och det är ingen fara att sno utan att ta med egna. Vi ville ju bli av med våra ^^

    SvaraRadera
  4. Ja, jättemysigt att ses!
    Jag hade med mig böcker, men ingen som blev bortbytt ;)

    SvaraRadera
  5. Tack detsamma!

    Helt OK att plocka med sig böcker! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-)

      Jag har bättre koll nu på vad som kan tänkas vara intressant, så jag kan ta med mig "rätt" slags böcker nästa gång. Jag fick ta hem alla mina igen. Ja, eller till bokbytarhyllan på jobbet.

      Radera
  6. Önskar så att jag hade haft tid men jag får dyka upp på nästa:)

    SvaraRadera