måndag 29 december 2014

Bokliga julklapppar

Det är inte alltid jag får böcker i present. Det är svårt att veta var du redan har och vad du redan har läst säger vänner och familj. Men i år hade jag tur och fick flera trevliga bokklappar.

Liv till varje pris av Kristina Sandberg
Konsten att skapa en tjej av Caitlin Moran
DVD-boxen får räknas om en bokpresent eftersom den är baserad på Ken Follets roman Svärdet och spiran
En fotobok om Studio 54 som jag besökte på New York-resan i höstas
En chokladbakbok skriven av Joanne Harris, som också är författare till boken Chocolat

Och en bokomat!
En vän till mig såg att jag önskade en och fick hjälp av sin far med att tillverkad den. Så fantastiskt omtänksamt!

Tack alla för fina julklappar!


4 kommentarer:

  1. Vad kul med en alldeles egen bokomat! Och med böcker förstås! :)

    SvaraRadera
  2. Wow en bokomat hade varit grymt att ha :)

    SvaraRadera