tisdag 16 december 2014

Era julläsningstips

Nu när jag ändå håller på att fundera över julläsning kan jag dela med mig av av de tips jag fick av er när jag firade bloggfödelsedag.

Här är de böcker ni tipsade om. Vilka blir ni sugna på?

Christmas in Seattle av Debbie Macomber

God jul av Jonas Karlsson

Innan jag somnar av S J Watson

Christmas Magic av Cathy Kelly

Johans jul av Eva von Zveigbergk och Birger Lundquist

Hogfather av Terry Pratchett

Knit the Season av Kate Jacobs

Amelia Grey's Fireside Dream av Abby Clements

Fairytale of New York av Miranda Dickinson

Julens berättelser av Selma Lagerlöf m.fl.

Mina mindre mord och mysterier av Helene Tursten

Alla böcker av Lucy Dillon

How the Grinch stole Christmas av Dr Seuss

My True Love Gave to Me av Stephanie Perkins and Holly Black

I museets dolda vrår av Kate Atkinsson

Första sagoskatten jul

En julsaga av Charles Dickens

Giganternas fall av Ken Follet

En natt i juli av Jan Fridegård

The Christmas Cookie Club av Ann Pearlman

4 kommentarer: