fredag 2 juli 2010

Mitt sommarsköna paket!

Wow, vilket härligt sommarpaket! Stort tack till min hemliga bokvän :)

Jag börjar med böckerna:
En sommardeckare - Bäddat för mord av Nora Roberts men under namnet J.D. Robb. Ytterligare en bok av Karin Brunk Holmqvist (som jag önskat mig) - Sirila gentlemen sökes.
Och en bok som verkar jättespännande - Jonathan Livingston Seagull av Richard Bach - om en egensinning fiskmås och om det viktiga i livet. Den ser jag speciellt fram emot att läsa och jag tror att det var den boken min bokvän valt ut som sin personliga rekommendation.

Alla tre böckerna känns väldigt passande.



Men sen var ju paketet fyllt med så mycket mer! En hel hög vackra, somriga vykort med blommor, ett härligt doftande te som heter Södra vägen och så MASSOR av godis - choklad, lakrits och cola - mmmmm ....favorit
Jag mumsat för fullt.



STORT TACK!

Men vem är du? Allt jag vet är att teet är köpt i Göteborg och där är även påsen poststämplad. En bokvän i Göteborg alltså - jag får leta bland deltagarna.

Update: min hemliga bokvän var Andas in (titta gärna in på hennes fina blogg) - STORT TACK!

3 kommentarer:

  1. Oj vad roligt! Önskar så at jag kunde vara med men det går ju inte eftersom endast Sverigeboende får delta. Kan säga att Jonathan Livington Seagull av Bach är en av mina bästa vänners favoritbok nummer 1. han har läste den hur många gånger som helst och tycker att han alltid ser något nytt varje gång han läser om den. Så det ska bli spännande att höra vad du tycker om den! :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag är inte din hemliga bokkompis men jag hoppas du tycker om J.D Robb-boken....för då har du 3 till att läsa!! ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att du blev glad :)
    Ja, Bach var min speciellt utvalda, det var längesedan jag läste den nu, (tror den bor i källaren i väntan på fler bokhyllor...). Hoppas du tycker om den!
    Ha en härlig semester nu!
    Kram från din inte lika hemliga bokvän :)

    SvaraRadera