måndag 9 maj 2011

Fynd

När jag var ute och handlade skor häromdagen, tog jag mig till Burlöv center mellan Lund och Malmö. Jag hade fått tips av en kollega om ett det nyöppnade Barnens Hus och eftersom jag var på jakt efter både pump och skor till lilla T kändes det som ett bra ställe.

De hade allt man kan tänka sig till baby/barn och jag slog till på ett par fina gummistövlar till bra pris. Gympaskor vågade jag inte köpa oprovade till lilltjejen, så vi kanske får göra en liten utflykt till senare. Tyvärr hade de inte den modell av pump jag ville ha och jag blev också mycket förvånad över att en sådan butik inte hade en kundtoalett med skötbord!

Vi fick gå in på själva köpcentret. Sådana ställen är ju vad de är, men just Burlöv center har i mina ögon varit ett av de tråkigaste ställena. Men de har faktist ryck upp sig och nu fanns där nya butiker och flera bra ställen att fika på (t.ex. Barista).

Jag råkade springa på tofflorna till mig och en röd jacka som jag blev glad av och då den hade ett väldigt trevligt pris som öppningserjudande på butiken Cassels slog jag till. Ännu gladare blev jag när jag kom till kassan och det visade sig att den bara kostade 99:-

Hur gör de där modebloggarna för att fotografera sig själva ...
Jag kvistade också in på Rusta för att handla favoritchokladen Tupla (lite skumt, jag vet, men det är enda stället den finns på) och kom ut med den här supersöta boken (som jag absolut inte behövde) för några tior.




Ibland blir man faktiskt glad av att shoppa.

4 kommentarer:

  1. Bra shoppad där! Vilka fynd!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var fynd. Och visst har de skärpt till sig på Burlövs center. Vi konstaterade samma sak för ett tag sen.

    SvaraRadera
  3. Och du är förvånad alltså? ;)

    Den chokladen måste jag prova någon gång! Förresten, pärondajm var inte min grej.

    SvaraRadera
  4. Evasleva - ja, det var rolig shopping.

    Pyrets mamma - verkligen. Mycket fräschare!

    Anna - nja, kanske inte förvånad egentligen ... ;)

    SvaraRadera