torsdag 8 december 2011

Men hallå!

Till min fantastiska hemliga bokvän - vilket paket! Tack så mycket. Och då har jag inte ens sett vad som är i paketen. Jag ser fram emot det väldigt mycket för min vän har skrivit att allt är noga utvalt för att göra mig glad. Vet du - jag är toppenglad redan nu :)

Men, menar du verkligen att jag ska hålla mig ända till julafton!?! Hallå, hur ska det gå till?

Jag kanske kan använda dem lite som en adventskalender och öppna ett paket då och då när jag känner att jag behöver? ;)

8 kommentarer:

  1. Vad roligt att du blev glad innan du ens öppnat det! Jag hoppas verkligen att du kommer att gilla det när du öppnat det också!

    Jodå, ett tröstpaket någon gång då och då när du behöver det som mest... Det kan jag gå med på! ;)

    SvaraRadera
  2. Så härligt!
    För det kan hända att jag öppnade något enstaka paket i helgen när jag tyckte väldigt synd om mig själv för att jag hade fått öroninflammation ;)

    SvaraRadera
  3. Men ååhh, så här kan ni inte hålla på man blir ju så nyfiken att man spricker ju ;) Jag skulle aldrig kunna hålla mig :D

    SvaraRadera
  4. Ylva - då är det inte du som är min hemliga bokvän ;) Eller så är den här kommentaren en avledningsmanöver ...

    SvaraRadera
  5. Det är sånt man aldrig vet ;))

    SvaraRadera
  6. Om du inte har öppnat det största paketet så tycker jag att du ska göra det idag! :)
    Din hemlige vän

    SvaraRadera
  7. Då gjorde jag det bums! :)

    Jag har smygöppnat några andra paket och jag har varit ganska säker på vem du är. Nu känner jag mig tvärsäker ;)

    SvaraRadera
  8. Och vem tror du att jag är? :)

    SvaraRadera