söndag 20 januari 2019

Har jag gått i ide?


Ja, det kanske man skulle kunna tro med tanke på bristen på aktivitet här inne och kanske veckans tema på Kulturkollo.

Men jag har bara bytt jobb. Att lära sig massa nya saker samt vara pigg och trevlig på ett nytt jobb tar ut sin rätt, och det kombinerat med en del resande vill jag helst bara däcka hemma i soffan eller på hotellet på kvällen. På sin höjd orkar jag med lite Netflix eller Candycrush.

Visst jag läser lite under restiden, men blogga känner jag inte att jag orkar med. Ha lite tålamod med mig, så kommer jag snart igen.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det ska jag göra - tack!
      Men det är kul också med nytt jobb, det glömde jag skriva.

      Radera
  2. Förstår dig så väl! Är ju i samma läge. Snart
    kommer vår ork till läsning och bloggande tillbaka! (Får vi hoppas iaf!)

    SvaraRadera