söndag 31 januari 2016

Västmanländskan åker på Kulturkollo!

Jag har följt bloggkollektivet Kulturkollo sedan de startade och den har blivit en favoritblogg. Den är intressant, aktuell, kul och ambitiös. Dessutom är Kulturkollarna ett väldigt trevlig gäng både online och IRL.

Som en ljusglimt i vintermörkret kom det ett mejl strax före nyår med en väldigt trevlig förfrågan - nämligen om jag ville bli en del av bloggkollektivet. Jag funderade en liten stund, men ärligt talat var det inget svårt beslut. Så klart tackade jag ja!

Den här bloggen kommer att finnas kvar också och jag hoppas att dubbelbloggandet ska gå att balansera på ett bra sätt.

Januari har ägnats åt förberedelser och förväntan och idag kommer jag ut som officiell medlem i Kulturkollo. Tjohoo!

Läs mer på Kulturkollo.










6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt. Stort grattis! Jag har också följt Kulturkollo från start och gillar bloggen skarpt. Det ska blir kul att följa dig där också, förutom här då.

    SvaraRadera
  2. jamen grattis! vilket bra val de gjorde Kulturkollo!

    SvaraRadera