söndag 4 september 2011

Bokbloggsjerka

Annika bjuder in till något som hon kallar bokbloggsjerka. Jag tror jag hakar på. Veckans fråga är:



Hur många böcker har du precis i detta nu i din att-läsa-hög och vilken/vilka är du mest sugen på att läsa just nu?



I min hög ligger åtta böcker. Eftersom jag för tillfället håller på att sluka serien The Hunger Games av Susanne Collins blir det inte helt otippat tredje delen i serien - Mockingjay - som jag är allra mest sugen på att läsa. Efter det är det nog Hjärtblad av Aino Trosell.

7 kommentarer:

  1. "Alla" bloggar om Hungerspelen; jag måste ta tag i den ... snart!

    SvaraRadera
  2. Det känns som att det är något man måste läsa, fast att man är vuxen. Jag läste ju Harry Potter också, så...

    SvaraRadera
  3. Jag har ju en massa böcker som är olästa i bokhyllan, men de som jag börjat läsa på nu och som står på tur är:
    Åsa Nilsonne: Vem är det som bestämmer i ditt liv, Hanne-Vibeke Holst: Kronprinsessan och Carol O'Connell: Ben för ben.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du också "jerkar"! De där Hungerspelen, ja ... faller väl snart för grupptrycket jag med ... :)

    SvaraRadera
  5. Spetsigt och Monika - trevlig att ni tittade in.

    Musikanta - Det är väl härligt att ha många olästa böcker i hyllan :) Kronprinsessan (och de andra två böckerna i serien) gillade jag. Kram!

    blogg_bohemen - jag blev inspirerad av dig :)

    SvaraRadera
  6. Monika - lyckades tyvärr inte komma in och kommentera hos dig.

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte riktigt vad det var för fel, men hela bloggen bråkade igår. Kunde knappt komma in där själv.

    SvaraRadera