torsdag 29 december 2016

Läs it snow 2016 - så gick det

Jag deltog i en läsutmaning hos Nellons bokblogg mellan 21 december och 27 december. Man skulle ju kunna tro att ledighet innebär mer lästid, men eftersom det är jul så ska det ju också umgås en hel del och då

Min planerade läsning såg ut så här. Av dem i denna hög läste jag bara Kemisten av Stephanie Meyer (utmaning: bok på mer än 500 sidor).

Jag bytte ut julboken mot en e-bok som jag kunde smygläsa på telefonen för att inte störa andra familjemedlemmar som sov, så istället för A Year and a Day av Isabella Bloom läste jag The Most Wonderful Time of the Year av Joanna Bolouri (utmaning: bok med julig omslag).

Tyvärr hann jag inte till Harry Potter-boken, men däremot läste jag fyra noveller i min novelladventskalender och lyssnade på stora delar av ljudboken Glöm mig av Alex Schulman under några långpromenader, så jag är ändå nöjd med resultatet.

Tack Nellon för kul julutmaning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar