onsdag 4 oktober 2017

Månadssammanfattning september












September har varit en kort och trött månad för mig och det känns som att jag har läst väldigt lite. Men när jag tittar efter har det ju ändå blivit en hel del - och de flesta har jag bloggat om också!

Här nedan finns septemberlistan:

Den som går på tigerstigar - Helena Thorfinn (inför bokcirkel med författaren på Bokmässan)
Innan floden tar oss - Helena Thorfinn
Arthur Peppers diskreta charm - Phaedra Patrick (den resande bokklubben)
Godnattsagor för rebelltjejer - Elena Favalli
Min katt Jugoslavien - Pajim Statovci
Tjockdrottningen - Moa Herngren
Godnattsagor för rebelltjejer - Elena Favilli och Francesca Cavallo
Djurdoktorn: Linus och Sunna - Ann-Charlotte Ekensten
Nu ska vi prata - Sova och Äta - Embla Sue Panova och Jessika Linde
Orkidépojken - Helena Dahlgren
Purebred: Flykten från Olympo - Lisa Hågensen
Minifakta om djurungar på landet - Ann-Charlotte Ekensten
Fakta om älgar - Ann-Charlotte Ekensten
Jalla Tillsammans - Anette Helgesson
The Little Stranger - Sarah Waters (månadens bokcirkelbok och månadens #hyllvärmare2017)

Mina utmaningar har det gått lite sämre med. Hyllvärmaren klarade jag, men van Veeteren-utmaningen och barn- och ungdomsboksutmaningen har jag inte fixat i tid. 
Jag skyller allt på Bokmässan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar