tisdag 3 oktober 2017

Boksmälla?

Det är inte kvinnan på bilden som har skrivit texten.
Bild: pexels.com
Ja, det är så den kallas. Den alldeles särskilda "efter"-känslan som drabbar efter det intensiva dagarna på Bokmässan.

Nu tror ni kanske att jag bara minglade, drack bubbel och shoppade böcker eftersom jag knapp skrev en enda rad här?

Men nej då! Jag låg inte på latsidan, men allt jag bloggade hamnade på Kulturkollo. Gå gärna in där och läs mitt söndagsinlägg med några tankar kring mässan och klicka sedan vidare på att spännande inlägg som finns under rubriken "Bokmässan 2017".

Jag kommer att återkomma med fler tankar från mässan och högar med böcker som råkade följa med mig hem. Det  blir snart också sedvanlig månadssammanfattning och kanske till och med någon recension.

Måste. Bara. Vila. Lite. Först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar