onsdag 15 december 2021

Lucka 15 i feelgood-julkalendern: Bokhandeln för ensamma hjärtan x 2

Det är lite märkligt med böcker som man inte riktigt kommer överens med, men ändå måste fortsätta att läsa. Böckerna om Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling har varit en sådan för mig. Den härliga miljön med en bokhandel för bara kärleksromaner och en tesalong i kombination, och Londonmiljön borde ju var en given succé, inte sant? Det finns bitar jag tycker om, annars hade jag väl inte läst vidare alls, men det blir bara ett litet ljummet nja …

Men varför tipsa om böcker man inte tycker är tokbra i kalendern? Jamen, det är min kalender, så jag gör som jag vill. Dessutom vet jag många som älskar de här böckerna, så de kan vara helt rätt för någon annan

Så upptäck gärna dessa böcker själv. Titta in till Posy, Verity, Nina, Tom och Mattie i bokhandeln och se om du trivs i deras sällskap.

Jag har tidigare läst del 1 - Bokhandeln för ensamma hjärtan. Del 2 heter Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan, del 3 (som jag inte har läst) Kär och galen i bokhandeln för ensamma hjärtan och nu kom del 4 En vinterkyss i bokhandeln för ensamma hjärtan som är en julbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar