tisdag 13 november 2018

Månadssammanfattning: oktober 2018

Bild: pexels.com
Vi har redan hunnit en bra bit in i november, men här kommer en sammanfattning av oktoberläsningen. Jag har inte läst någon bok i utmaningen English Book Boost denna månad, men Cilla Naumanns roman Springa med åror brev mig hyllvärmare i oktober.

Skönhet ur askan av Cecilia Samartin
En sekund är jag evig av Maria Gustavsdotter
Springa med åror av Cilla Naumann
Koka björn av Mikael Niemi
Doktor Bagges anagram av Ida Jessen
Nu och för alltid, Lara Jean av Jenny Han
Slutet av Mats Strandberg
Innanför murarna av Maria Ernestam
Själarnas ö av Johanna Holmström
Inte längre min av Ann-Helén Laestadius

Jag har läst många bra böcker denna månad, så det är nästan omöjligt att säga vilken som var bäst.

Vilken var din bästa oktoberbok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar