söndag 21 februari 2016

Hyllvärmarutmaning hos Fantastiska berättelser

Jag skulle ju inte hoppa på några utmaningar i år, men den här hyllvärmarutmaningen hos Fantastiska berättelser stämmer ju väldigt bra med mina egna läsplaner för mars, och då är det ju kanske inte så dumt att även ha chans på att vinna ett presentkort - på fler böcker.
Var med du också vettja!

Jag kommer inte bara att beta av hyllvärmare för jag har lite andra böcker som jag vill läsa, men jag hoppas att jag ändå får några av dessa lästa:



4 kommentarer:

  1. Trevlig läshög, vad kul att du också är med i tävlingen!
    Det sista riket är jag nyfiken på ska bli roligt att se vad du tycker.
    Jag har också bloggat om tävlingen, fast ännu utan läslista:
    http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2016/02/las-lot-i-slutet-av-februari-och.html

    SvaraRadera
  2. Kul att vi blir ett gäng som deltar. Själv har jag några hyllvärmare som jag skall läsa i ett par andra utmaningar så de passar jag på att läsa även i Fantastiska berättelsers utmaning/tävling. Har även några recex som stått lite för länge så detta blir jättebra.

    SvaraRadera