lördag 8 december 2018

Julkortis 8: Heja, heja!


Titel och författare: Heja, heja! av Martina Haag

Varför läste jag den? Den passade på i rutan "en bok om ett för dig helt nytt ämne" i årets sommarbingo.

Vad handlar den om? Om Martina Haags väg från soffpotatis till marathonlöpare.

Vad tyckte jag? Bitvis rolig skildring av författarens kamp mot sin inre latmask. Men jag vet inte om jag blev inspirerad att bli en löpare precis.

Ett inlägg i serien #julkortisar som är ett försöka att banta ner högen av lästa men obloggade böcker.

Heja, heja!
Författare: Martina Haag
Förlag: Piratförlaget (2012)
ISBN: 9789187319150
Finns t.ex. hos Bokus eller Adlibris

2 kommentarer:

  1. Tyckte också att den var lite smårolig, men jag gick inte ut på någon löprunda efter läsningen. Övervägde det inte ens. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha! Nej, inte jag heller ;)

      Radera