onsdag 26 december 2018

Bloggplaner


God fortsättning på er! Hoppas ni är mitt uppe i julmyset och att där ryms mycket lästid.

Jag har haft min lilla kalender med "julkortisar" i december, men nu är det dags för något annat! I mellandagarna kör jag några temadagar och först ut är julböckerna.

Jag tjuvstartade igår med att blogga om 24 goda gärningar av Jenny Fagerlund och tidigare i december har jag bloggar om novellsamlingen Snöstorm och kanelhjärtan av Camilla Lagerqvist, Pernilla Gesén, Karina Berg Johansson och Jesper Tillberg och romanen Brutna ben och brustna hjärtan av Maria Ernestam.
Redan i november bloggade jag om Vaxade juveler och brända hjärtan av Ewa Klingberg.

Ikväll kommer inlägg om flera böcker med jultema som jag läst nu i juletid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar